25.2.2012

25. února 2012 v 18:56 | 1Dou |  My weight loosing
8:30(hotel) - rohlík s 1/2 plátku eidamu,trojuh. rajčete,proužek papriky, plátek okurky (cca 200kcal)
11:15 - zelené jablko (75kcal)
15:00(restaurace) - 150g filé, trochu brambor, trojuh. rajčete, list led. salátu, plátek okurky (cca 400kcal)
18:00 - krajíc chleba s pomazánkovým máslem (170kcal)


celkem: přibližně 845kcal

pití: 0,3l ovocný čaj, 0,25l zelený čaj, 1l vody
pohyb: 2h lyžování, dám si ještě 50 sedlehů a 10x zvedání pánve.

Ahoj holky :)
Mě prostě příjde, že vůbec nehubnu. Možná jsem naivní, očekávám výsledek po týdnu, když jsme měla trochu smažáku a navíc 2 dny po menstruaci. Doufám, že jsem prostě ještě nesplaskla. Je to takový divný, když jím přes 1000kcal, bojím se, že přiberu. Když jím pod 1000kcal, bojím se, že se mi zpomalí metabolismus, a přiberu. Musím přestat tolik o tom jídle a tom, co jsem snědla, přemýšlet. Někde jsem četla, že když člověk na jídlo moc myslí, tak si tělo víc ukládá, ale nevim no, příjde mi to divný :D
Jinak na horách fajn, dneska jsme lyžovali asi 2hodiny (i s lanovkou), bylo hezky :) Nepršelo,ale docela zima. A než jsme se tam dokodrcali v těch lyžákách...uff. Zítra vůbec nevím co bude k obědu, hlavně né nic sladkýho :D Chci dodržet ten 30ti denní "půst" , teda akorát si zítra dám k snídani müsli, ale jen trochu a ty jsou aspoň zdravý. Né dietní, ale zdravý jsou :) A jak se máte vy? :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Co hubnutí?

Nehubnu 34.4% (94)
Hladovím 17.6% (48)
hubnu zdravě 33.7% (92)
přejídání+zvracení :-X 14.3% (39)

Komentáře

1 Bay Bay | Web | 25. února 2012 v 21:05 | Reagovat

Dnešek se ti moc povedl! :) A neboj.. Až přijedeš domů a dostaneš to trohu pod kontrolu , tak určitě uvidíěš výsledky! :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama