Únor 2012

sakra

28. února 2012 v 19:29 | 1Dou |  Diary
Mám neskutečnou chuť se přežrat. Neudělám to, neudělám..ne ne ne. Nevim co za hajzla mi to vlezlo do hlavy a řiká mi, že nepotřebuju být hubená. Já to nepotřebuju, já to prostě chci.! Držte mi palce ať to neudělám

27-27.2.2012

28. února 2012 v 17:13 | 1Dou |  My weight loosing
Ahoj holky :)

Cíl týdne 27.2-3.3.2012

26. února 2012 v 19:09 | 1Dou |  My weight loosing
1. nepřejíst se (to snad dám)
2. žádné sladké! (to už bude horší)

Abych vydržela to sladké, dám si alespoň občas sladčí snídaně. A to v úterý - müsli s mlékem a ve čtvrtek - ovesnou kaši se lžící medu.
Uvidím jak to bude o víkendu, který den si dám ten "hřešící" :DD Jestli si ho vůbec dám, to já jen když budou návštěvy, nebo někam pojedu :) Nejradši bych to ten měsíc vydržela úplně bez sladkého, ale nevím jestli to zvládnu, přecejen jsem na tom dost závislá :D

Stejně tak doufám, že se mi povedou jídelníčky, jako šly doteď. Chci zvýšit příjem, ale trochu se toho bojím. Co myslíte tak 1000-1200kcal denně? :)

26.2.2012

26. února 2012 v 18:51 | 1Dou |  My weight loosing
10:00 - krajíc chleba s plátkem eidamu (170kcal)
12:30 - 1/2 talíře s kuř. vývarem,pár nudlemi a zeleninou, špagety s trochou omáčkys mletým masem a kečupem (cca 450kcal)
15:00 - kousek pomela (30kcal)
18:30 - krajíc chleba s pomazánkovým máslem (160kcal)

celkem: 810kcal
pití: 0,5l zelený čaj aroma citronu, 1,5l vody

Hodně vás to baví?

26. února 2012 v 12:01 | 1Dou |  Diary
Jako já se tu kvůli vám seru s nějakejma dietama a vy pak vypadáte v těch o číslo větších džínách takhle? Ano, mluvím o svých nohách. Džíny z léta - o vánocích mi byly, a teď, po týdnu hubnutí, jsem se do nich jentaktak narvala. Jako chápu, že vypraný džíny se trochu smrsknou, ale stejně? Čekala jsem větší pokrok..achjo.

Zayn's lip bite & Liam

26. února 2012 v 9:04 | 1Dou
Zase jsem měla náladu přidat si sem nějakýho oblíbence :D

Hazzayn :DD

26. února 2012 v 9:02 | 1Dou
Zabíjej mě :D♥

Neotvírat! :D

25. února 2012 v 20:40 | 1Dou |  Inspirace
Chcete udělat chutě? :D (cč)

25.2.2012

25. února 2012 v 18:56 | 1Dou |  My weight loosing
8:30(hotel) - rohlík s 1/2 plátku eidamu,trojuh. rajčete,proužek papriky, plátek okurky (cca 200kcal)
11:15 - zelené jablko (75kcal)
15:00(restaurace) - 150g filé, trochu brambor, trojuh. rajčete, list led. salátu, plátek okurky (cca 400kcal)
18:00 - krajíc chleba s pomazánkovým máslem (170kcal)

aha....

24. února 2012 v 19:53 | 1Dou |  My weight loosing
Tak tu je kompletní jídelníček za dnešek:
SN: menší krajíc chleba s plátkem sýra, malá patka s tenoučkou vrstvou maz. sýra (to snad ani nebyl 1g :D) (220kcal)
SV: zelené jablko (60kcal)
OB(restaurace): kuřecí prsní steak s brambory, zelí, trojuhelníček rajčete, plátek okurky (asi 350kcal)
SV: racio kukuřičný chlebíček (25kcal)
VE(restaurace): kousky kuřete, omáčka, brambory, zelí, trojuh. rajčete, pl. okurky (400kcal?)

Celkem: přibližně 1055kcal

Tak já se cpu zelím (dneska tolik ne, jenom dvě porce -1 k obědu a 1 k večeři), abych nejedla tolik toho ostatního, a vůbec mě nenapadle, že to zelí může bejt oslazený :D No co, kolik v tom muže bejt cukru nevite někdo? Ono je to spíš z nálevu ne? Taková sladkokyselá chuť a je to bílý zelí. kdybyste někdo věděl cukry a kcal, tak mi to pls napište :) já to hledala, ale nevim pod čím přesně to mám hledat :)
pohyb: 45min. procházka (i do kopců), asi 15 sedlehů (není tu místo :/), 2h lyžování - takže asi 3/4 hodiny, protože lanovka jela docela dlouho.
A jak se máte vy? :)

24.2.2012

24. února 2012 v 16:08 | 1Dou |  My weight loosing
8:40 - krajíc chleba větší dlaně + plátek sýra, malá patka chleba namazaná veselou krávou (jen zakrytí "pórů" :D) (220kcal)
10:30 - zelené jablíčko (60kcal)
14:30(restaurace) - 150g kuřecího steaku(prsíčka), asi 2 brambory, zelí, trojuhelníček rajčete, plátek okurky (350kcal?)
16:20 - rýžový chlebíček racio (plán) (25kcal)
18:30 - uvidím co bude k večeři

Tak lyžovali jsme jen asi 2hodiny. Byla strašná zima a navíc pršelo, měla jsem furt mokrý rukavice a zábly mě ruce :/
Já jak debil šílela, že se nemužu dostat do druhýho přaskáče, a já tu botu mě zaplou :DD omg, začíná to se mnou bejt těžký :D No a pak oběd, přinesli mi 200g kus masa a k tomu horu brambor, protože poloviční porce prostě nedělaj. No, příde mi, že jsem tlustší po tom včerejšim smažáku. Mám takové oplácanější bříško. Což nechápu, asi jsem trochu přeháněla, protože toho smažáku tolik nebylo. No nevim, možná to mám ještě z ms. Přecejen mi to skončilo teprv včera a u mě občas trvá, než zase "zplasknu". Máte to někdo taky tak? Nebo si to tu jen vykládám, abych si nepřipadala tlustá :D No, koneckonců zejtra jedem domu, tak už to bude pohoda. Pak škola, tam mě nikdo nekontroluje a hned to pude líp, pokud si teda nezapomenu svačinu, nepřijdu domu vyhládlá a nesežeru všechno co najdu. Jo a jak jsem řikala o tom švédskym stolu, tak nic, prostě nám přinesli chleba, sýr a nějakej salám. No tak zítra to vydržím, na oběd půjdeme do nějaké jiné restaurace (snad?), a zkusím tam najít nějaké rizoto, nebo těstoviny - ty jsem neměla dlouho :))

Thinspo - Nina Dobrev

24. února 2012 v 15:13 | 1Dou |  Inspirace
Vždycky jsem jí obdivovala :) Krásná,hubená a má nádherný vlasy!

Nemá to cenu

23. února 2012 v 19:19 | 1Dou |  My weight loosing
No super, takže moje očekávání se vyplnilo, večeře - smažák, hranolky, zelí, 1/4 rajče a kolečko okurky. Snězíno - 1/3 smažáku, asi 20hranolek, 3x zelí, 2x 1/4 rajčete a 2kolečka okurky. Jedla jsem to, aby mě máma nenutila dojídat ten smažák s hranolkama. Přesto to typuju na takovejch 600kcal :/ Achjo, večeře na horách a takhle mi to pos*re. jsem rovnou nemusela odmítat ty šátečky a bonbony.

SN: clz. rohlík s plátkem eidamu 30% (asi 200kcal)
SV: kousek pomela (15kcal)
OB: kousek kuřete, plněného šunkou a eidamem, brambory (400kcal)
SV: racio chlebíček kukuřičný (25kcal)
VE: popsáno výše (600kcal)

Celkem: 1240kcal omg

pití: 0,2l zel. čaje s aroma karamelu, 1,5l vody

sakra sakra sakra sakra
a to samý zejtra. tyvole. Sice jsem řikala že mi to extra nevadí, ale jak jsem na to ted přišla, dost mi to vadí. omfg...debilní restaurace. Zejtra mužu čekat max. ňákou kalorickou omáčku s knedlikama.

Pravidla

23. února 2012 v 17:19 | 1Dou |  My weight loosing
Musím si určit nějaká pravidla, protože právě teď to mám tak, jakože všeho s mírou, sice jsem sladké nejedla už pět dní (u mě je to velkej úspěch :D), ale to bych brzy určitě brzo pokazila. Takhle vím, že je tu mám, a že se jich chi držet.

Top 10 jídel podle mě :D

23. února 2012 v 12:27 | 1Dou |  Diary
Zrovna tohle nechci zařadit do svého hubnoucího plánu, jen napíšu svoje nejoblíbenější jídla :D

Hory

23. února 2012 v 11:42 | 1Dou |  Diary
Čau holky :) Tak dneska jedem na ty hory. Jede i nevlastní bratr (9) - rozmazlenej, mlsnej fakan. Takže s sebou spousta tatranek a vůbec různých sladkostí. Ale já si prostě nedám! (možná :D) K snídani, no bude švédskej stůl, takže se budu snažit jíst jogurty (snad nebudou smetanový), třeba s trochou medu, a možná si dám trochu lupínků (kukuřičnejch). Ale ty večeře mě štvou :/ Pač jíst smažák s hranolkama se mi fakt večer jíst nechce, ale tak za dvě véči se to nepo... zvlášť když to nesnim celý :) A co vy? Máte plány na víkend?

Snídaně: clz. rohlík + 1/2 plátku 30% eidam
Sváča: malej kousek pomela (bude brzo oběd)
Oběd: bude kuře+brambory :))

Inspirace k hubnutí :D

22. února 2012 v 19:20 | 1Dou |  Inspirace
Až budu hubená, budu taky takového mít :DD♥ Určitě ne zrovna Zayna (achjo), ale prostě pákistánců je hafo :DD Né já nejsem uchylná na pákistánce :D jenom na fb byla jeho fotka z Brit Awards tak tu slintám :DD (v cč)

22.2.2012

22. února 2012 v 17:09 | 1Dou |  Diary
Zdravím všechny hubnoucí i nehubnoucí návštěvníky :D
Dnes jsem měla o dost jiný plán na to, co budu jíst. Původně jsem se chtěla najíst dost dopoledne, a odpolko už jen čtvrtku pomela a večer zeleninku. No pak jsem neměla v čem udělat kaši, tak jsem si tu čtvrtku pomela dala ráno s racio chlebíkem (takový ten polystyren kdyby to někdo neznal :)), a na odpo si naplánovala kiwi. Jenže jsem měla fakt hlad, tak jsem si udělala salát ze čtvrtky pomela a kiwi...omg já si zas příště budu něco plánovat. Večer si navíc jen zeleninku nedám, pač jsou doma matka s přítelem, to by bylo keců, jakože jestli mi to minule nestačilo tak mě teda už doopravdy pošle k ňákýmu psychoušovi apod. Nojo, moje maminka... Zítra jedem na hory, máme polopenzi - takže budou teplý večeře. Ale tak to mi neva, pač pohybu bude dost - dopolko lyžovat chvíli a pak odpoledne až do 4 :) Ale stejně bych radši kdybysme měli na výběr jídlo, pač jíst rajskou s knedlikama k večeři se mi fakt nechce :/ Kdyžtak to uberu na svačinách.
Jinak na kolik vy si myslíte, že je potřeba omezit kalorie? Já myslela, že bych třeba přijímala tak 800-1100 kcal normálně a v určitý dny kolem 1300, protože mám tréninky (tenis), ale nevím no, přijde mi to docela hodně, už i těch 1000 se bojím :( omg musim si na to zvyknout protože jinak zase dojdu pod 500 a pak se budu přežírat...a to za žádnou cenu nechci, chci prostě normálně zhubnout. No já už dneska asi nic nepřidám, možná nějakou inspiraci, nebo jestli najdu něco co mi bude připadat tak strašně vtipný, jako včera ten pes, tak to sem dám :DD Jinak ani nevím jestli budu přispívat do neděle - budem na těch horách a uvidim co s noťasem. :)) Teda nevim co mě to napadlo, já moc dlouhý články nepíšu :D Tenhle sice neni nějakej mega, ale na mě je to přecejen dost :)

A teď řikejte že neuměj zpívat ;)

22. února 2012 v 14:49 | 1Dou
Zaynovy vejšky♥

More than this akusticky %-)

Plán jsem nedodržela

22. února 2012 v 12:39 | 1Dou |  My weight loosing
Né že bych to nějak zkazila, prostě jsem nenašla hrnec, ve kterym bych udělala kaši :D Takže jídelníček vypadá jinak :) Jinak začnu psát pohyb do jídelníčku, abyste viděli jak to je rozvržené, a kdyžtak mi poradili, jestli něco nedělám špatně. Já si neumím nic rozvrhnout prostě, a když si to rozvrhnu, tak se mi pak nechce a svičím na poslední chvíli.

Plán jsem si stejně udělala:

8:00 - 50 sed-lehů, 10x zvedání pánve (podobně jako do mostu)
8:30 - 1/4 pomela, 1 racio kukuřičný chlebíček (70kcal)
9:30 - 15min. rychlá chůze (venčení psa), vejšlap do 7. patra
11:00 - 3 cherry rajčátka (asi 15kcal)
12:00 - kostka filé, 1 velká brambora (330kcal)
13:00 - 30min. rychlá chůze (pes), vejšlap do 7. patra
15:30 - ovocný salát (kiwi+1/4 pomela) (90kcal)
16:30 - 50 sed-lehů, 10x zvedání pánve
18:30 - nevim ještě
21:00 - 50 sed-lehů, 10x zvedání pánve

Oběd - možná se jedna brambora může zdát málo, ale měla asi 150g+to filé a je mi teda pěkně těžko :/ to asi ty 0,3l vody co jsem potom naráz vypila. Blé...je mi špatně :/ :D